پیام تسلیت

پیام تسلیت و همدردی به همنوردان آذری

زمین مان زمین سرزمین مان زیرپای هموطنان آذری لرزید و همراه با آنان قلب هزاران ایرانی لرزید هنوز خاطره تلخ زمین لرزه بم از خاطر نرفته در اولین ساعات خبربا دوستان خود در تبریز تماس گرفته شد وبا خبرشدیم که از ساعات اولیه زلزله دوستان عضو انجمن در دفترتبریز به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

دفترمرکزی ضمن تماس با آقای رحمان عباسپور ایشان را بعنوان نماینده در خبررسانی از این حادثه غمبا ر تعیین و آمادگی خود را برای حضور درمنطقه اعلام نمود.

 از همان ساعت ابتدایی آقای مجید فرهمند عضوانجمن که داوطلب جمعیت هلال احمر آذربایجان نیزهست در روستاهای حادثه دیده حاضرشده و خبر از تخریب صددرصدی برخی از روستاها داد و متعافب آن دیگر اعضا انجمن آقایان سعید ورزند ، احمد خاتونی ، ابراهیم بیرامیان ، داوود نورمحمد زاده ، احمد دهقان و... به مرور در نقاط مختلف زلزله زده حضور پیدا کردند .

بدینوسیله ازطرف اعضای انجمن در سراسر ایران عزیز این حادثه غم انگیز را  که موجب قربانی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان و بی خانه مان شدن هزاران نفردر 133 روستا استان آذربایجان شرقی  گردیده است را به مردم داغدار منطقه خصوصا جامعه کوه نوردی و غارنوردی این استان تسلیت عرض مینماییم .

به همین وسیله بار دیگر آمادگی خود را درصورت نیاز جهت حضور درمناطق آسیب دیده  اعلام میداریم .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد